Hur blir jag en bra bloggare?

Jag har pratat med Christian Rudolf på Disruptive.nu i säkert tre års tid om OM jag ska blogga och  hur man gör det på ett bra sätt. Jag tror att Christian är lite trött på att jag säger att jag vill, men inte gör något åt saken.

Men nu har jag bestämt mig. På fredag ska jag få hjälp med att fixa till min WordPress-sida och vad jag vill skriva om råder inga tvivel om.
Christian rekommenderade att jag läste hans inlägg om hur man blir en bra bloggare på http://disruptive.nu/2010/08/17/sahar-skapar-du-en-framgangsrik-entre

Jag hittade också Frederic Gonzales blogg som hade en del tips om hur man bygger relationer http://www.socialmediaexaminer.com/blog-comments/

Letar nu efter andra som bloggar om mobil kommunikation som jag kan följa, kommentera och få inspiration ifrån. förslag mottages tacksamt.

Nu kämpar jag på!

Kommentera

